مسئلہ کشمیر کواقوام متحدہ کےمنشور کے مطابق حل کیاجائے: چین

Asia Times Desk

اقوام متحدہ، 17 اگست (یواین آئی) اقوام متحدہ میں چین کے مستقل نمائندے ژانگ زم نے جمعہ کو کہا کہ جموں و کشمیر مسئلے کا حل اقوام متحدہ کےمنشور، اقوام متحدہ کی سلامتی کونسل کی متعلقہ قراردادوں اور ہندوستان و پاکستان کے درمیان ہونے والے معاہدہ کے مطابق پرامن طریقے سے ہونا چاہئے۔
مسٹر ژانگ نے جموں و کشمیر کے مسئلے پر اقوام متحدہ کی سلامتی کونسل کے بند کمرے میں اجلاس کے بعد صحافیوں کو بتایا کہ چین اس علاقے کے حالات کو لے کر بہت پریشان ہے۔ انہوں نے ہندوستان اور پاکستان سے ایسی یکطرفہ کارروائی نہ کرنے کی اپیل کی جس سے کشیدگی اور بڑھ سکتی ہو۔
قابل ذکر ہے کہ چین نے بدھ کو انسانی حقوق اور جموں و کشمیر کی سیکورٹی کے معاملہ پر بات چیت کرنے کے لئے اقوام متحدہ کی سلامتی کونسل کی بند کمرے میں میٹنگ بلانے کی اپیل کی تھی۔ اس اجلاس میں سلامتی کونسل کے صرف پانچ رکن ممالک -برطانیہ، فرانس، روس، چین اور امریکہ کو ہی شامل ہونا تھا. اس اجلاس سے ہندوستان اور پاکستان کو باہر رکھا گیا تھا۔
دوسری طرف امریکہ کے صدر ڈونالڈ ٹرمپ نے پاکستان کے وزیر اعظم عمران خان سے ٹیلی فون پر بات کر کےان سے جنوبی ایشیا میں کشیدگی نہ بڑھانے کو کہا ہے۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *